Mitt sommarlov hittills!

Hellu!

Idag så har jag tagit det lilla lugna. Jag vill bli av med min förbannade hosta och snoriga näsa. Haha, visst låter jag sexig? Njae.. Inte direkt! Mene måste iaf gå ut med min söta lilla vovve snart! Det känns verkligen som jag gjort något varje dag ett tag nu, jag behöver lite distans och vila känner jag. Så nice med sommarlov asså! (yyyy)

Jag vet inte varför.. Men ändå fast jag gjort många saker under mitt sommarlov så känns andra personers sommarlov mycket mer intressant än mitt. Visst jag har varit i Cypern i två veckor och träffat lite nya personer tillsammans med Nikki och Tove, dykt, åkt skärm efter båt, badat, solat, blivit hypnotiserad (ffss) cyklat fram och tillbaka till Duved med Sarah, ridit med Ronja, sprungit St.Olavsloppet (hahah, och kollapsat medans jag sprang det.. Illa, illa!), grillat med kompisar, sovit över på Greningen med kompisar, fiskat, åkt till Stockholm, gått på Gröna Lund med Ebba och Tove, shoppat en hel dag, gått runt i hela Stockholm (kändes det som), varit väldigt mycket med Axel Älskling Jonsson och sovit över hos Johannes med Tove och Tobbe plus mycket mycket mer! Orkar inte ta allt i detalj.

Okey, nu när jag typ ser lite av vad jag gjort så är det ju ganska mycket. Dessutom är 2 veckor på Cypern ganska lång tid och sen hände det mycket under vecka efter Cypern när det var St.Olavsloppet. Efter St.Olavsloppet grillade vi ju och sov över på Greningen och sen for jag till Stockholm och nu är jag hemma igen.. Så helt dött har ju inte mitt sommarlov varit. Men nu har halva sommarlovet redan gått! Snart fem veckor. Två veckor i Cypern, en vecka med St.Olavsloppet, typ en vecka i Stockholm och sen så de få dagarna mellan varje aktivitet då man kunnat göra något annat som övernattningar. Okej, jag har väl hunnit göra ganska mycket ändå.. :) Mitt sommarlov har varit bra hittills! Jag ska inte klaga. Det har varit helt perfekt.
I love it!



Kommentarer
Postat av: ronja

Vill du höra om ett dött sommarlov??



Jag har varit i Schweiz ( det ända som är värt att veta ) , Ridit, och sovit i greningen. Du ska inte säga nåt din lilla buse! ;) Vi får väl hitta på nåt nån dag? :) puss <3

2010-07-16 @ 00:09:19
Postat av: Lina

Jaa, sussa över idag hos Johannes. Wiie! :)) <3

2010-07-16 @ 14:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0