Nio månader med dig nu älskling! <3

Heysan alla söta! :)

Precis tagit ett härligt bad och just nu sitter jag och smsar med Axel. :) Jag tror jag snart ska dra ner till bryggan med Nancy och kolla om vattnet är badvänligt. ;) Igår när jag kom hem från Johannes så grattade jag Joakim eftersom han fyllde 20år igår. Stor pojke! Systembolaget nästa? ;) Därefter tog jag det bara lugnt eftersom kvinnobesvär inte vara roligt. :c

Men jag tror jag ska hitta på något vettigt nu.. Blir ett kort inlägg. Förresten så har jag och Axel varit ihop i 9 månader idag. ;) Jag älskar verkligen dig, Axel Älskling Jonsson. <3

En lyrics jag gjorde till honom för över ett år sedan. ;) Tycker låten passar oss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0