Tillbaka från fjällturen och har käkat middag med kära familjen!

Sådärja nu är jag hemma igen. ;)

Var ute på fjället med Nancy i ungefär två timmar. Det var härligt men lite jobbigt. Skönt att typ rensa tankarna och att vara med Nancy är alltid roligt. :) Jag har precis ätit middag med min familj och nu tänker jag lägga upp lite bilder från fjällturen. ;)


Nancy påväg upp men väntar snällt på matte. :)


Vi stannade en stund för att kolla på den fina utsikten. ;)


Nancy tog en bild på mig dessutom. Jag ser lite skeptisk ut! (a)


Här hade vi gått en bit till men stannat igen för att kolla på utsikten. :)


Utsikten! ;)


Jag var lite busig och ristade in L + A på en bänk. Inte så svårt att gissa vad det står för? ;)


Nancy påväg ner för trappan! :)


Jag verkligen älskar den här bilden på Nancy. Hon ser så glad ut och full av liv! :D


Hahah, Nancy retades lite med mig! :p


Lovely!


Min älsklings vovve!


Och jag dårå efter fjällturen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0