Min dag i stort sätt!

Sho bree!
Idag så sov jag fett länge men typ vaknade av att Ebba ringde. Haha, verkligen precis då man ligger som skönast och har världens bästa dröm så ringer hon och väcker en! Man ba: "neeej!" och så åker drömmen iväg till landet ingenstans. :( haha, fyfan. Mene tror jag drog upp runt 14:00.. (a) Tove, jag och Ebba skulle egentligen dra o sola solarium tillsammans men ja va så himla seg så pallade nt joina. :)
Jag drog iaf ut med hunden istället och cyklade först runt på byn med henne o sen så drog vi till draklanda. Nancy badade medans jag satt på en sten och tänkte och kollade på dem som landade med skärmflyg. :) Därefter cyklade vi tillbaka hem och då så cyklade jag tydligen förbi Tobbe och hans tremänning Tanja. Tobbe ringde till mig och Tove och frågade om de kunde komma och hälsa på. Såklart de kunde det! :) Vi var typ hemma hos oss och skrattade och snackade en ganska lång stund om allt möjligt och sen drog vi till konsum och köpte lite saker och satt där och snackade. Därefter åkte dem hem och sen dess har jag bara varit hemma och chillat. :)
Ikväll ska jag kanske vara med Tobbe och Axel. Mene vi får se hur det blir med det. Axel drar ju till Sundsvall nu ikväll igen. Jag kommer sakna honom! :( <3 Min älskling. Mene annars så får jag ta och vara med Ebba, Tanya och Tobbe innan jag också drar till Sundsvall ngn gång nästa vecka troligen. :) Det beror på om min familj ska till Skåne och då kan de släppa av mig i Sundsvall och då är jag där i kanske ngn vecka på Axels sommarställe. :) Mene nu verkar det som om att Tobbe och John är påväg in till byn, så vi ses sen läsare! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0