Update

Heysan alla fina bloggläsare! :)
Idag så har jag för det mesta tagit det lugnt och varit med syrran eftersom hon kom hem idag från Stockholm! :) Hon verkade ha haft det kul där. På kvällen så hade Ebba kommit hem från Gotland så hon kom ner till oss och vi snackade, kollade på roliga videoklipp och sedan så satte vi på Harry Potter och halvblodsprinsen. Ebba hade inte sett den så hon ville se den. Har saknat lilla ebbjobb. ;) <3

Jag minns förut när jag var yngre så tyckte jag jättemycket om djur. Djur var typ mitt liv då, haha. Jag tyckte speciellt mycket om hundar, hästar och kaniner. :) Just nu läser jag faktiskt en hästbok som heter "Sommaren med Pim" som jag lånade av min kusin Saga för kanske.. hm 3 år sen? Den är rätt bra och får mig verkligen att tänka på den tiden då djur var allt för mig. (Därför jag började skriva om det här nu, hhah) Jag har liksom aldrig någonsin lekt med barbiedockor? Det var verkligen inte min grej. Jag har typ alltid varit lite pojkflick-aktig av mig och lekt med dinosaurier, hundar och hästar. Jag tror faktiskt att det beror på att jag hade en väldigt nära relation till min bortgångne pappa. Han och jag var rätt lika och han var min stora förebild. Jag hade ingen idol eller kändis som förebild utan det var min pappa jag såg upp till och det kommer jag alltid att göra.

Jag älskar dig, pappa! <3

Men jag tror jag ska krypa till sängs nu.. Är ovanligt trött av någon anledning? Aja.. Ni får ha det så bra kära läsare. :) Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Markus

söt där :)

2010-08-01 @ 21:50:07
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0