Axel vill du följa med till Stockholm, bara du och jag?! <3

Heyyy! :)

Snart börjar showen och idag har jag blivit ännu brunare. ;) Fan vad blek jag var innan! Tur att man e här nu asså men jag skulle faktiskt bara velat vara här i en vecka. Jag kommer ju vara neger nu när vi ska vara här i två! :o
Mene aja.. :) Idag så skulle vi egentligen gått på stan och åkt sån där skärm efter båt men vi ska troligen göra det imorgon istället, fett skoj. :D Längtar!

Jag saknar Sarah och Ronja just nu.. Vi måste hitta på något när jag kommer hem igen, okej? :)<3 Typ en riktig tjejkväll eller något. Skulle vara pretty awesome! Förresten så har jag funderat på en grej som jag vill göra med Axel. Jag vill att han och jag ska åka till Stockholm någon helg! (Har inte ens frågat Axel om han vill mene haha ska fråga sen) För om vi åker dit så kan vi bo i min familjs lägenhet och sen så kan vi gå på Gröna Lund, Skansen, åka sån där trampbåt, cykla m.m.. Fatta kul? :D Jag frågade mamma och hon tyckte det verkade som en bra idé nu på sommarlovet. :) Vi kommer isånafall troligen åka dit med tåg och som sagt bara vara där över en helg och leva livet. :) Hoppas vädret är bra om vi nu ska göra det. Ska fråga honom direkt när jag kommer hem men han kommer troligen ha läst det här innan dess men aja. ;) Vill du, älskling? <3 hih.

Aja vet inte vad jag ska skriva mer och ska inte plåga er
med långa inlägg heller så byebye! ;) <3


haha jag har kvar mitt barnasinne allt, digga bilden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0