Ayia Napa - festens stad!

Halloo alla!

öhm.. Va har jag gjort idag? haha öhm jag har typ ingen aning..? Sämst minne. Japp, blackout! Mene aja nyss var vi iaf ute på stan och käkade. Det var rätt kul och vi gick förbi ett spökhus som vi ska gå på senare i veckan kanske! ;) Mene då ska vi ta med oss tre killar troligen. Joakim och hans två kompisar! Jag vet att en heter Anton iaf för honom har jag träffat och spelat TV-spel med. ;) De ska vara vårt stöd därinne i spökhuset iaf! najz or w00t? ;)

Mene när jag och Nikki sprang runt själva på stan en stund så lämnade verkligen ingen oss ifred! Hela tiden typ: "Oh, come and buy a drink!" vi ba: "Eh no thanks, later maybe.." Hah, vi skulle typ få gratis drinkar (En varsin sex on the beach rättare sagt) och fri disco biljett om vi gick in på en klubb. Vi tackade nej men fick typ en biljett dit ändå. Vadå penga-kåta jävlar? haha mene lite kul ändå! ;D

Mene nu ska jag nog gå och kolla på showen men vi ses sen kanske? :) Idag äre "ABBA - Thank you for the music" tema typ. :) Så vi ses sen kanske? Heydå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0