Cyprus!

Heysan alla bloggläsare! ;)

Just nu sitter jag här på hotellet i Cypern och lever livet. ;) Haha, har redan lyckats bränna mig men jag fortsätter ändå att jobba på brännan, wooho. Vi ska ju vara här i två veckor så kommer troligen vara neger när jag kommer hem! :) Jag har ju ändå redan blivit ganska brun!

Idag så har vi typ bara legat vid poolen och tagit det lugnt. Men vi har faktiskt också varit och försökt leta upp Fredrik Sätherbergs och hans familj här på ön eftersom de också är här just nu, skulle vara roligt att träffas liksom! :)

Men jag saknar typ alla där hemma även fast vi bara varit här i en dag. :o Haha, 13 dagar återstår liksom! ;) Jag saknar Axel speciellt mkt! Min älskling och den man kan prata med allt med. :) Så skönt att ha Axel vid min sida och veta att han alltid kommer finnas där för mig och vill mitt bästa. Jag älskar dig verkligen, finns inga ord för min kärlek till dig, Axel! <3 

Men nu har jag inte så mycket mer att säga.. Tycker det är ganska coolt att det är svenska datorer här på hotellet, fett chill. ;) Mene haha aja.. Ni får ha det så jäkla bra, pusshey! <3

jag i min bikini hemma. :) Hah får väl ta en likdan bild sen när jag är hemma igen för att jämföra hur brun jag blivit och hur blek jag var innan jag åkte! Smart. ;)
och ja jag vet att ja e ett feTTo. (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0