Gamla tider!

Helluu alla söta bloggläsare därute!

Vet att min uppdatering varit sämst men så gåre ibland. ;) Idag drog min älskling till Stekholmen eller ja fjollträsk som han kallar det, haha. Han ska bara vara där över helgen men jag saknar honom ändå skitmkt.. Fast det gör jag ju alltid när han inte är med mig. (a)

Idag efter skolan så letade jag efter vårat playstation 2 eftersom vårat playstation 3 suger just nu. Jag hittade det nt men jag hitta mkt annat roligt! Typ bilder på Tove och mig när vi var små, teckningar och skolarbeten sen årkurs 1-3 typ. Hah, gud vad man sög på att skriva då. x) Kul att se lix.

Sedan så efter jag hittade det där så ville ja såklart fortsätta kolla på saker när vi var små så jag bad mamma hjälpa mig att sätta igång filmkameran och vips så kollade jag på resan i Brasilien, när vi spelade golf, åkte skidor, dansade, red, badade, fångade fisk m.m.. Åh, tider det och gud vad man har förändrats som person! Förut var jag typ värsta tuffa pojkflickan och nu är jag lite mer tjejig av mig. ;)

moi i typ 3:an när jag droppar med rollerblades/inlines ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0