hahaha hey igen! (a)

Lalala, hej jag har inget bättre för mig än att blogga just nu.. (a)

Typ tråkigt här under kvällstid när showen tagit slut och så går de flesta och lägger sig nu.. BORING! Men asså euwh det sitter typ en kille här i min ålder som luktar skitmycket rök. Jag får typ andnöd! (Hoppas han inte sneglar på min dator nu) haha. Det är typ 8 datorer här så det sitter just nu fem personer på varsin dator. Geekigt! ;)

Mene jag har varit på det här hotellet för ungefär två år sedan så jag kan hela hotellet utantill. Hah, lite roligt att man visste hur man skulle gå direkt när man kom hit. :) Men, men så blire om man reser mkt och till samma ställen! -.-' huff, huff. Men nästan gång vi reser så ska jag till ett ställe jag faktiskt aldrig varit på! Gissa vart..? Jo, till NEW YORK! Fyfan det kommer bli så jävla kul, jag har alltid velat åka dit. Jag har faktiskt aldrig varit i Amerika. :o Fast jag har varit i Syd Amerika (Brasilien) då men aldrig Amerika! Så jag måste liksom bara dit, hallå? ;) Haha skämt o sido.

Egentligen hatar jag att resa. Flygplans maten är äcklig, hotellfrukosten är äcklig, det är jobbigt att vara utomlands och inte ha tillgång till alla sina saker hemma, alla läskiga utländska gubbar som alltid ska flirta med en, att bränna sig, att det typ alltid är varmt så man svettas ihjäl och ja jag kan säkert komma på fler negtiva saker. Men ändå så finns ju de där positiva sakerna också! Som: Man umgås väldigt mycket med sin familj, man får en snygg solbränna, sakerna man kan göra när man är utomlands, värmen, havet, solen, poolen! Och ja så mycket mer. :) Vi ska ju typ dyka här och åka till waterworld! :) Sedan så ska vi kanske åka fallskärm efter en motorbåt, Fett kul jue! :D Och så kan man hitta många nya kompisar såklart. ;)

Mene haha nu skrev jag för mkt igen! Tkr synd om er som måste läsa.. (eller nej det tkr jag inte) MOHAHA, FEEL THE PAIN! ;) Men nu ska jag nog sluta och börja traska iväg till hotellrummet så ha det så himla bra utan mig nu!

PUSSHEYYYYYYYYY!!11

ps. Jag älskar Axel Jonsson <3 d.s

jag o syrran, schteeek. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0