home, har fan saknat ÅreDåre-Dalen!

Hallooo små barn!

Jag vet att ni har saknat mina fina små inlägg. ;) Cypern har varit rätt så nice. Vid midsommar lärde vi känna några snubbar som hette Alexander, Mattias och Jakob. Alex (eller ja "Walle") var nice, rolig och skåning rakt igenom. ;) Mattias var också schysst (också skåning) och såg ut som typ Taylor Lautner (Han som spelar Jaob Black i Twilight ni vet?) Jakob var typ läskig och vi drev typ alltid med han och sa: "Jorden skakar, vem är det, vem är det? JAKOB ÄR TILLBAKA!" hah så jefla nice. ;)

I Cypern har vi dessutom dykt och blivit hypnotiserade (om man nu kan kalla det för det). Mene aaah vi har gjort massa mer också mene jag pallar nt blogga.. sjukt trött efter resan hem.. Liksom jag vaknade 04:00 imorse, sen åkte jag buss till flygplatsen, var där i typ två timmar därefter satt vi i planet i 5 timmar och sen så åkte vi från norge på typ två timmar..

När jag kom hem idag så åkte vi typ direkt o hämtade Nancy och sedan så cyklade jag, Sarah, Lukas och deras mamma till Duved på St.Olavsloppet möte. (Och ja, jag ska tydligen vara med) Mötet gick väl bra mene ja höll på att somna hela tiden.. Därefter så cyklade vi hem i åska o regn och efter det har ja bara tagit det lugnt.. Mene nu ska jag sova hejdå!! *tröööött*

Såhär ser jag alltså ut nu för tiden om ni undrar det alltså. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0