Kändisträff eller vad? haha ;)

Heysan alla!

Idag så har man faktiskt blivit riktigt brun, speciellt min mage och rygg. Gillas! ;) Idag så tog vi det typ lugnt men syrran och jag sprang till stranden och chillade där på en klippa en stund, det var härligt att bara blicka ut över det kristall klara vattnet och känna lugnet. I love it! ;)

En rolig grej som vi har upptäckt är att en show-artist som var i Rhodos förra året är här just nu! Hah, vad är oddsen? Toves älskling Magnus! :D Han är här i Cypern i år. Fett coolt ju och tur för Tove så hon har någon att spana på. ;) En annan "kändis" som är här är Bert Karlsson! (Ni vet han från talang?) Vi har sett honom flera gånger och han har suttit vid bordet brevid oss. :) Ganska coolt va? ;) Förra året i Rhodos så bodde vi på samma hotell som Amy Diamond! Fan va vi e coola asså, haha! (a)

Mene aah.. haah btw min kille och hans två bröder har skaffat blogg nu också mene vet inte om jag får säga namnet på den än? Mene vi får se hure går för dem att uppdatera o så. ;) Kommer bli spännande! Lycka till i bloggvärlden iaf, älskling! <3<3

Mene nu ska jag göra annat än att blogga så vi ses allihopa! puss.

mooi . ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0