Lockigt hår och inget flirtande!

haha, öhm.. jag fortsätter nog att blogga lite! ;)

Asså ni ska bara se mitt hår just nu, otroligt lockigt! haha, pallar inte att platta det. ;) Men asså det ser ju förjävligt ut. Axel du kan sluta oroa dig, ingen vill ha mig när jag ser så här ful ut.. haha nä men, det ser väl helt okej ut. Men mitt självfall blir verkligen skitlockigt när jag är utomlands, är inte van vid att det är så här lockigt! :o

Hah förresten som ni kanske förstår är Axel lite orolig för att jag ska flirta runt men ärligt talat så har jag inte spanat alls. :) Tove och Nikki har spanat som fan medans jag typ inte ger någon kille en enda blick. Det är verkligen Axel och ingen annan för mig och om min älskling var här nu så skulle jag inte släppa honom med blicken! <3 Jag älskar dig. Men jag hoppas vi ändå hittar några nya kompisar här, det är roligt att knyta nya kontakter liksom! :)

Förresten juste.. När vi flög hit trodde jag fan att planet skulle krascha. Vi åkte typ in i ett område där det blåste asmkt och planet gjorde typ små frittfall lite då och då! Fyfan vad läskigt o äckligt det var. Trodde fan att vi skulle dö. Jag sa typ till Nikki ba vad som skulle stå i tidningen nästa dag: "Igår kraschade ett norsk plan påväg till Cypern, det fanns inga överlevande ombord på planet när det hittades ute i medelhavet." Fyfan, tänk om vi skulle kraschat? Hemskt. Aja, vi får hoppas att flygturen hem går bättre. Jag applåderade för piloten när vi landade eftersom han klarade det. Jag fick typ med alla personer som var på planet att klappade händerna. ;) Men ahah vår familj klappar alltid händerna när vi har landat. Man måste ju liksom visa uppskattning till besättningen och piloten att de fick dit oss hel skinnade. :)

mene ääh.. Nu ska jag hitta på något annat, have fun without me now if you can! ;)

Bara för att den här bilden inte passar inte alls just nu. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0