Min dag

Hejhej bloggen!

Idag har det inte hänt så mycket - jag, Clara och Elin stannade kvar tills hela skoldagen var över och ordnade inför 9:ornas lunch som är på torsdag. Även fast det blev lite bråk imorse så tyckte jag det blev skitbra tillslut! :)

Jag har hunnit att hjälpa Sarah och Lina när jag kom hem med namnskyltarna också till lunchen och så har jag tagit ett mysigt bad. Jessica och Malou var också förbi här en sväng för att hälsa på Nikki så det var som Peter sa uppgivet vid middagsbordet: "Fullt hus och bara tjejer!" Haha! ^^

Jag borde egentligen plugga inför matteprovet på onsdag men jag orkar helt enkelt inte. Jag tänker nog heller inte följa med till dödafallet imorgon tillsammans med klassen. Nikki, jag och Lina tänker övertala våra föräldrar att vi ska stanna hemma istället så kan vi plugga och göra det vad vi vill. Niceee, huuh? ;)

Jag ser verkligen fram emot onsdagens slut... Inga fler viktiga saker inom skolan i vilket fall och det känns så otroligt skönt och sedan är det skolavslutning på fredag. Jag sticker ju även med familjen till Cypern på måndag och det ska bli så otroligt skönt! Jag kommer ju tillbaka till Åre efter två veckor och sen får jag se vad som händer. :)

Jaja, nu ska jag nog ta igen det sista i skolan så vi hörs senare gott folk!
Jag ska försöka blogga igen också.. ^^, have a nice time so long, kissss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0