My happy ending!

Den här låten har ingenting med mitt liv att göra men jag gillar den jättemycket ändå. Jag tycker synd om om dem som är olyckligt kära. :/ Det är verkligen inte roligt och kan verkligen ta på en pyskiskt. Jag har varit olyckligt kär en gång i tiden och då kändes det verkligen tomt och som att inget riktigt var värt att kämpa för. Man var så jävla negativ då! Mene nu så försöker jag jobba mig bort från det där negativa, tänka positivare och sådant. Men nu är faktiskt mitt liv väldigt bra och jag vill inte byta ut det mot något. :) Jag är lycklig just nu tack vare min familj, mina vänner och min kille! :)<3 Okej, om jag skulle läst det här skulle jag kanske känt ett hugg av avundsjuka? Men gör inte det är ni snälla. Vet ni varför? Jo, för det är så mycket roligare att dela glädje eftersom delad glädje ÄR dubbel glädje! Var glad för min skull så kommer jag vara glad för er skull när det går bra för er eller har hänt något som gör er glada. Allt blir så mycket bättre och roligare då, eller hur? :)

lyssna o njuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0