Nu har sommarlovet börjat!

Jag diggar min älsklings inlägg här under. ;)

Men ja som ni alla vet har sommarlovet börjat nu! Det känns lite overkligt och konstigt att den redan är här. Men jag ska verkligen njuta av den och samla krafter inför nästa läsår eftersom det är mitt sista år i grundskolan och då gäller det att ha bra betyg och verkligen satsa!

Skolavslutningen var bra igår och jag var på Axels och Idas avslutningslunch direkt efter. :) Det var trevligt, god mat och alla var så fina så. :) Ida och Axel fick jättebra betyg båda två. Ida fick MVG i allt och Axel fick 9 MVG och resten VG! Pluggisar dem är alltså, haha. :) Men de ska vara stolta och nöjda över sina betyg. De är fan asbra gjort av dem! :D Jag är stolt över er iaf. ;)

Men jag åkte aldrig hem från Axel igår utan sov över hos honom också och sen så drog jag hem runt 14:00. :) Vi hade det lika roligt och mysigt som vanligt! Jag älskar dig verkligen, honey. <3

På måndag så ska jag och min familj dra till Cypern och vara där i två veckor. Det ska bli härligt men jag kommer sakna alla jättemycket. Men haha nu ska jag fan ta och bli neger! ;) Brownie. <3 Vill dit nu och bara njuta av solen och sommarens frihet. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0