Sista dagen i 8:an innan avslutningen..

hahah heey!

Idag vare niornas lunch. Typ fett tragiskt att de är den sista grejen de gör gemensamt.. :/ Kommer sakna dem så jävla mkt! :( Bildspelet gjorde en typ tårögd.. Åh tragiskt! Men stämningen var ändå rätt bra och de var många som hade roliga utklädnader! :) Vi hade ju valt temat "Vad vill du vara om 20 år?" typ. ;) De som hade de roligaste kläderna var nog Fredrik som var uteliggare, Freja var typ en gubbe (?) haha, Saga var slitz-modell och min Axel var faktiskt "pappa ledig" så han kom med två dockor. Jag blev helt paff! Det var liksom mina och hans barn! :O Fatta modigt gjort ändå! Min älskling. :')<333 Man blir typ heelt rörd! Det är verkligen ett starkt bevis på att han vill leva med mig hela livet. Åhhh jag dööör, världens underbaraste pojkvän verkligen! <33 Jag vill inte att han ska lämna duvedskola. :((<3

Mene efter lunchen så åkte jag hem direkt o satte på mig bikinin o la mig o solade. Härligt! Efter en stund så kom typ Ebba och då drog Tove, jag och Ebba till ICA. Vi träffade typ asmkt folk så typ satt i solen där o stekte. Fyfan var härligt det var och trevligt! Efter det så drog vi upp till Lokalen där o stekte i solen. :) Åre skola hade ju skolavslutning idag så jag kollade på deras avslutning med Sarah o Ronja. :) De var verkligen jätteduktiga! Efter det så gick vi ut igen och snackade, stekte och ba chillade. Härligt, härligt! Asså jag måste verkligen säga att Sheida är jävligt sköön, haha! :) I like her.

Mene för en stund sen drog vi hem o Nikki o Malou testade kläder här. Malou vet typ inte vad hon ska ha på sig imorgon så det är lite kris! :O men hon kommer typ på något, hoppas jag! Jag tycker det fortfarande är overkligt att vi går ut 8:an imorgon? Helt sjukt! Liksom redan? Vi har ju inte hunnit gå 8:an någonting.. Men egentligen det som är mest tragiskt är att våra älskade nior går ut. :/ TRIIIIIST!!!! Vi får hoppas att vi överlever. Jag kommer fan börja gråta imorgon. :(<3 Fyfan.. :/ Jag ska på Axels avslutningslunch imorgon dessutom. Det kommer nog bli kul men samtidigt skit tråkigt att han lämnar Duvedskola nu föralltid, han som ändå gått där i 10år om man räknar med förskola. :/ Det kommer verkligen bli helt nytt för honom när han börjar gymnasium och jag kommer sakna honom sjukt mycket! :(<333

Oj fan.. vilket långt inlägg, tkr synd om er. Bäst att jag slutar nu och bjuder på några snygga bilder ist från idag! höhö.


Axel älskling Jonsson med våra framtida barn! Pappa ledig. :')<33


Josefin och Max som är världsmästare i kickbike om 20år! ;D


Tobbe är självklart trummare även som vuxen och blivit en riktig kändis, rockstar! ;)


Ida som längdproffs och jobbar även på konsum. ;)


Kusin Saga som Slitz-modell. ;)


Freja kommer att ha gjort om sig till en gubbe om 20år, haha. King! :D


Fooolk!


Meer folk, återträff!


Ida, Ida, Freja och Axel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0