Skärm efter båt, påväg mot landet ingenstans! ;)

Hoho! ;)

Idag så hare varit nice här i Cyprus! Vi har nyss kollat på papegoj-show och så åkte vi sån där skärm efter en motorbåt. :D Det var kul och man såg typ allt där uppe från! Jag och Nikki var lite nervösa innan men det gick bra, man satt liksom tre stycken så vi alla åkte tillsammans. :D Det var typ fett härligt, måste göras om! Men det var också lite tråkigt eftersom det gick ganska långsamt däruppe. Mene aja.. ;) Vi snacka typ hela tiden om "Tänk om man knäpper loss sig? Fatta vad ont det måste göra när man landar i vattnet? Vi kommer dö." Haha, typ självmordstankar hela tiden. :o Sedan så sa vi: "Ska vi knyta upp repet som håller fast oss så vi kan flyga iväg från båten? Åka iväg mot fjärran land!" Landet ingenstans nästa? haah. ;) Men vi kom på att det var en dålig idé om vi inte skulle landa på typ 1000000 år, haha. Kan ni se oss framför er som tre skelett? ;)

Lite snabb uppdatering om vad vi har gjort idag helt enkelt. Förresten så hoppas jag att ni som är där borta i Schweiz hare bra på eran språkresa och att era fadder-familjer är snälla mot er. ;) Ni får ta o berätta alla detaljer när ni e hemma sen, jag vill veta vem som blev våldtagen först! Nä, nu var jag elak. (a) Jag hoppas ni har det jättebra där och att ni trivs! :)

Men det var allt från mig så länge, hare bäst!


Jag saknar er, skidgänget. <3 Skulle vara kul om ni kom hit och solade istället! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0