Tränat, tråkigheter och sommarlängtan!

Hallooo!

Kom nyss hem med hunden. :) Vi har varit på cykeltur till agilitybanan och tränat lite tricks där. Det gick ganska bra! Innan så var jag med Sarah och vi fixade namnskyltar till alla i nian. De kommer bli asbra men de är inte riktigt klara än.. :)

I helgen så hände en liten tråkig grej som jag inte kan nämna här. Men jag kan säga såhär.. Den personen och jag står inte varandra nära längre. Hon/han är troligen borta från mitt liv nu. Det misstaget han/hon gjorde mot mig har förstört vår vänskap.

Mene aja livet går vidare! :) Om en vecka nu så drar hela familjen till Cypern! :D Kommer bli så jäkla nice. Vi kommer vara där i två veckor och det ska typ bli rätt så skönt att bara åka hela familjen och lämna det här läsåret bakom sig. Men det tråkiga med det här året är ju som sagt att niorna går ut. :/ Mene ååh asså fyfan, snart äre sommarlov! :D Inte långt kvar nu.. :))

Efter Cypern så kommer vi iaf vara hemma en vecka och sedan vet jag inte riktigt vad som händer..? Jag vet att vi ska till mormor i Kiruna någon gång i sommar iaf och att jag och några kompisar ska troligen åka på moppetur till Sundsvall och/eller Strömsnäs. :) Det kommer nog bli sjukt kul iaf! Nu längtar jag verkligen till sommaren. Vill ha den här nu! <3

Frihet, värme, kompisar och kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0