Uppdatering för idag och igår!

Hey!

Förlåt för att jag inte skrev någonting igår men jag var hos Axel. Vi spelade typ Halo med Olle en stund, sedan så drog vi ut på picknick vid forsen. Supermys! :) Efter det så skyndade vi oss hem eftersom Axel skulle hålla i en träning i en timme. Medans Axel var där på träningen så pratade jag med hans mamma om allt möjligt! :) Vi hade det riktigt trevligt. :) Mene sedan så kom Axel hem igen och hade Ludvig Hellstrand med sig. Då började vi spela Halo igen och sedan så åkte han hem efter en stund. Jag och Axel bestämde oss då för att baka muffins men jag hann inte smaka på resultatet eftersom jag skulle hem precis då. Axel skjutsade ner mig till bussen och så sa vi hejdå.. :) När jag kom hem så pallade jag nt blogga.. (a) somnade typ direkt.

Mene idag så har vi snackat om våldtäkt, kroppsideal och så bakade vi på hemkunskapen. Hela dagen har väl varit chill mene det dumma var att både jag och Linus glömde att vi hade sovmorgon imorse. Vi låg typ o sov på en bänk tsm. (a) Alla småbarn kom typ o petade på oss.

Mene iaf så gick dagen rätt fort. Det var ju vårsalongen på kvällen så man var på skolan till klockan 20:00 mene det var ganska snabbt överstökat. När jag kom hem så hade mamma köpt nya kläder te mig, wiie! :) Så jag fick vara modell medans mamma typ testade massa olika kläder på mig och matchade o sånt. :p Tur att man har en mamma som är grym på kläder o mode. ;)

Efter det har jag väl inte hunnit göra så mkt mer.. Ska nog sova nu.. är astrött! Imorgon äre dessutom moppekurs.. så mm.. ska nog krypa te korgs. Mene ni får sova så gott allihopa! :)<3

Jag var ute en sväng o fotade moi själv, baaallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0