Axel den coolaste som gästbloggar!! :D

Cha-cha bloggen!

Idag är jag (Axel Jonsson den coole) gästbloggare på denna blogg eftersom tvillingarna Hansson sög på det. ;) Nerå ba skoja, ska ba lägga in ett chill inlägg här för att jag är så cool. :D

Men idag har man ju gått ut Duvedskola efter 10år. Jag kommer nog aldrig finna en bättre skola än Duveds. Men till hösten så kommer det iallafall bli skidgymnasium i Järpen. Jag kommer ha FF i min lägenhet hela tiden dårå.. Bara att komma förbi om ni känner för det. ;)

Men nu ska jag och Lina gå och spela Halo. ;) Lina äger på det!! (not!) :D

Hasta la vista baby!

Dagens outfit på mig och några kompisar :P



Jag och min framtida fru dårå :P


Jag och min dude ;)


Jag och min kusse :)


Min farbror :D (cool bild va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0