Vad jag ska göra idag!

Hellu no lifers! ;)

Sitter i min killes tröja och ska snart gå ner och äta. Mys! :) Idag så ska jag kanske bort till Duved och säga grattis till min kära barndomsvän Johannes eftersom han fyller 15år idag. :D Efter det så måste jag packa inför imorgon eftersom jag åker till härliga Cypern då. ;) Och ikväll så ska jag kanske träffa Axel och säga hejdå och sådant. Jag kommer sakna honom jättemycket eftersom vi kommer att skiljas åt i två veckor nu. Men, men jag vill typ komma bort ifrån trista och tråkiga Åre nu. Långt, långt bort!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer.. Ni får ha det så jävla bra allesammans! Kanske uppdaterar mer senare idag. Om inte så kanske jag uppdaterar igen när jag är i Cypern, det brukar finnas datorer på hotellen där. Men, men vi får se och ni får ha det så himla bra nu! :)

puss på alla.





Bild ett:
Jag i min avslutningsklänning!
Bild två:
Jag för ett tag sen. :)
Bild tre:
Jag för lite mer än en veckor sen! :)
Bild fyra:
Jag innan jag klippte mig. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0