Happy and sad!

Hellu alla superc00la läsare därutee! ;)

Idag så har vi verkligen tagit det lugnt.. Mene jag fick typ damp imorse för att mamma inte väckte mig? Jag vaknade runt 13:00 och jag ville egentligen bli väckt runt 09:00 (Otroligt va?) eftersom jag ville börja sola tidigt! Man måste ju var rädd om de sol-timmarna man har. ;) Mene jag coolade ner mig efter en stund och njöt sedan av resten av dagen. :)

Hmm, asså jag är typ glad och ledsen på samma gång just nu.. Jag är glad över att vara här och slippa trista och tråkiga Åre med översvämningar och allt vad min hemort har. Men jag är typ ledsen över att jag faktiskt inte är just DÄR just NU faktiskt. Det känns som jag missar allting där hemma? Jag fattar inte.. Varför ska jag vara ledsen över det? Alla är ju ändå borta på semester, sommarställen eller läger. Aja, jag kanske bara har någon knäpp hemlängtan? Vem vet..

Men jag ska tagga ner lite med mina milslånga inlägg, jag fattar faktiskt att ni inte pallar att läsa det. Jag skriver istället milslånga mail till Axel nu när jag är borta. ;) Du överlever väl, älskling? Mene haha jag ska egentligen inte säga något eftersom du skriver lika långa till mig! ;) Men du behöver inte oroa dig över att jag lessnar på att läsa det. Jag älskar allt du säger och skriver! <3 Du får skriva hur mkt du vill. Jag älskar vara bokstav, ord, mening... Haha wups, jag tror inte ni vill höra mina oändliga kärleksförklarningar till Axel så bäst att sluta nu! :)

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0