Fiske och St.Olavsloppet imorgon! :)

Hallo! Idag så har jag, Axel, Olle, Linus, Signe och Arvid varit och fiskat vid Greningen. :) Det var mysigt och roligt! Det var kul att träffa Linus igen också efter 2 veckor. Den jäveln har ju tagit AM-kortet nu! *Känna sig efterbliven* haha, mene det är iaf bra gjort av dig, jag är så stolt över dig. ;)

Mene imorgon så är det St.Olavsloppet så jag laddar inför det. ;) *LAADDAAAAA* Öhm.. ahaah ja! På tal om ladda så håller jag på att ladda massa saker till imorgon. Typ kamera, mobil, Nintendo DS, Högtalare, Ipod m.m.. :) Mene jag ska egentligen inte vara så långvarig så bjuder på några bilder från idag istället. :)

Min älsklings Axel<3


Linus visade lite ass! haha, digga. ;)


Linus plockade såna där saker och kastade sedan på mig.. -.-


Arvid som är ute o ror! :)


 Engelina, Axel och Olle! :)


Linus bland träd och bär! ;)


Älskling!


Linus ror! Cheese. ;)


Linus och Axel! :D


Axel fick en fisk! :D


Och så avslutar vi med den här filmen där jag och Linus bråkar om vem som ska ro båten! ;)


Kommentarer
Postat av: ebba snyggast!

legg upp med videos de are jette kul och titta pa!!

2010-07-04 @ 17:32:31
Postat av: Lina

haha, okey! Får försöka. =) <3

2010-07-05 @ 00:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0