Döttskratt o fnat!

Heys alla snyggingar därute!

Hemma från skolan nu. ;) Det var rätt nice idag förutom att vi snackade om döden hela dan.. Mene rasterna var helt klart nice! haha, skratta så ja höll på o dööö, gillaaas! Mene min nutte-Sarah var lite deppig av någon anledning idag.. :/ Jag förstår dig Sarah men du vet att vi aldrig kommer svika dig, okej? En för alla, alla för en! Vi finns alltid för dig. <3 Säg bara till om du vill prata, jag vet att du har svårt för det men det känns bättre efter och vi förstår dig lättare också om du berättar. Du e fin. <3

Hmm just nu har jag bytt kläder eftersom jag ville klä mig lite festligare nu en fredagkväll som denna. ;) Jag tror jag ska dra på Lokalen om nt något annat roligt dyker upp. Mene nu pallar jag nt blogga mer men vi ses sen allihopa! Puss&kram, må bra. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0