Datorfri helg!

Datorfri helg är nice. ;)

Nä mene jag har haft fullt upp hela helgen och sen så har jag inte pallat sitta vid datorn. :) I fredags så gick jag på Lokalen men typ jag och några till drog hem till mig ist och hade filmkväll. Det var väl ganska mysigt! :) Jag spelade xbox sen, haha call of duty. Åh, ja va såklart bäst påre! ;) Mene det var ingen som vågade spela med mig! :( Eller jo, juste Sarah men vi fick inte igång den andra kontrollen. :p

I lördags så var jag på moppekurs från 09-15:00. Rätt segt mene det e nice också, typ chill att ba sitta o snacka allesammans. Jag hade lånat Erik Boudries fyrhjuling som jag körde med två gånger. :) Hah, det är ganska kul faktiskt när alla sitter o diskuterar ba: "vart körde du fel?, "aha den korsningen var klurig!", "det var en buss som nästan körde på mig!" m.m.. ;) Det fan rätt kul! :) Mene första gången jag körde gjorde jag fel på typ allt men andra gången gick det skitbra! :)

Efter moppekursen så bestämde jag och Linus att vi skulle ha övernattning i en av hans stugor. :) Jag ringde runt till alla medans Linus fixade med stugan. Vi är fan grymma som fixare och planerare, Linus! ;) Mene vi kom ju på det här först runt 16:30 så de flesta hade redan bokat upp sig på saker så vi blev typ ett mysigt gäng på 6 personer. Jag, Linus, Ronja, Marcus, Ebba och Sanna! :) Sarah var också med till typ 23-24:00 men hon sov inte över. Innan vi drog hem till Linus runt 21:00 så var o stekte i solen allesammans på en gräsmatta, fyfan va skönt det var. ;) Mene iaf hos Linus så dunkade vi musik, såg 3 filmer, snackade, hade kuddkrig, sov, dansade, busade, käkade godis m.m! :) Allt var rätt mysigt och härligt ändå.

Imorse när vi vaknade så chillade vi ett tag och sedan började vi att städa. Därefter drog typ alla hem och när jag kom hem så duschade jag direkt och sedan snackade jag lite med Boudrie och Axel, läste tidningar och spelade Ratchet and Clank. En chill söndag helt enkelt! :)

Det är väl så på ett ungefär hur min helg har sett ut! :) Den har varit riktigt nice. Mene nu ska ni få njuta av lite bilder från helgen också, enjoy!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0