Sovit hos Axel, skola och träffat farmor!

Woohoo, update?!

Sorry hörni mene jag har haft fullt upp.. Igår så var jag i Östersund hela dagen och shoppade och därefter så bestämde jag och Axel att jag skulle sova över hos honom runt 20:30 lite spontant sådär igår. ;)

Shoppade mycket fint igår och dessutom en avslutningsklänning så det e nice. :) Jag skippade det där med 8 timmars bussresa till och från döda fallet, kändes ganska ovärt så höhö nejtack. ;)

Mene iaf så sov jag över hos Axel igår. Vi behövde prata om saker som hänt och sedan så har vi inte hunnit träffa varandra så mycket. Det kändes verkligen som ett äntligen att få omfamnas med honom igen! :) Vi hade det mysigt och när vi skulle gå och lägga hos så hade hans lillebror Arvid såklart lagt en sån där spikmatta i sängen för att skoja lite. Axel ba: "Aha, jag har hittat Arvids verk!" ahah busungen där. ;) och imorse så stod jag och Olle fixa håret tillsammans, haha. ;) Lite kul att det typ bara är killar i den familjen, jag är typ van vid bara tjejer. :)

Mene i skolan så städade alla ut sina skåp och sedan vare brännbollsmatch. Först 9:1 mot 9:2 och det vinnande laget skulle möta lärarna. 9:2 vann och de vann mot lärarna sen också. :)

Efter brännbollen så åt jag lunch och sedan följde jag med Axel hem igen. Han och någon (Janne typ?) fixade deras xbox live så det funkade, då blev Axel glad! :) Och efter det åkte jag hem eftersom jag ringde o frågade Anna-Maria om jag fick eftersom jag hade inget mer på skolan att göra.

När jag kom hem så sov jag till 15:00 och sedan åkte jag och mamma upp till kusinerna för att hälsa på farmor. Det var roligt att träffa farmor o prata med henne! :) Vi var där i ungefär 2 timmar och bara pratade. Pappa och Håkan var två små riktiga busfrön när de var i vår ålder. ;) Roligt att lyssna på faktiskt! :)

Kom hem för ungefär en timme sen och nu ska jag ätaaa snaaart. HUNGRIG! (a) Så nu när ni vet vad jag har haft för mig o sådant så kan jag nog kila här ifrån med gott samvete, right? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0