Utmanade den f.d svenska pingismästaren idag! ;)

Hay!

Idag så fick vi sovmorgon av våra väldigt "stränga" föräldrar. ;) Vi fick till och med skippa frukosten! Vilket jag faktiskt alltid gör hemma, vet dålig vana. (a) Vi har typ stigit upp runt 09:00 varje dag annars? Alldeles förtidigt för mig på ett lov tkr jag! Eller ja.. Alldeles för tidigt för mig alltid. Minst till 12:00 skare va, haah! ;)

Mene idag har vi mest softat och glassat vid poolen. Schtek! ;) Jag utmanade även den föredetta svenska mästaren i pingis idag dessutom (även känd som Ann-Charlotte "Mamma" Hansson). Haha, jag ägde såklart men jag vet inte vem som tillslut tog hem segern? Vi kan säga att mamma vann så hon har lite ära i behåll, vem vill liksom förlora över sin dotter när man varit ett föredetta pingis-proffs? ;) Jag tror fan att jag ärvt lite av hennes pingis gener. Har liksom ingen aning om vart jag fått det från?! Tove suger ju typ på pingis? (Okej, ta det inte personligt syrran!) Mene aja.. Vissa hare andra inte! ;) Nä skämt o sido. Jag suger på allt!

Jag saknar alla där hemma och speciellt Nancy just nu faktiskt! :( Har hört att det är jättedåligt väder och min lilla älsklings vovve bor utomhus i en hundgård på ett hundpensionat för tillfället. :( Jag får typ ont i hjärtat! Min lilla pälskling som är van att ligga i sängen och få mängder av kärlek, I miss u my Nanc! <3 Jag hoppas du har det bra! <3

Mene nu ska jag avsluta det här fula inlägget och hitta på något annat.
Ni får ha det så braaa alla läääsare!!1 ;)



mooi runt augusti förra året, najz or w00t? -.-
haah och jaa jag kliar mig på rumpan.. eller inte! ;)

Kommentarer
Postat av: Axel :)

Hunden kan bo hos oss! :D <3 Bättre där en på ett pensionat ;) .... tror jag.

2010-06-20 @ 11:14:36
Postat av: Lina

Jaaa, det skulle ju va skitbra! :D <3 Kan du ta hand om en hund då älskling? ;)

2010-06-20 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0