-

Hejhej allihopa!

Jag har ju inte varit så aktiv här på bloggen på sistone utan det är mest Lina som har skött spakarna för att hålla den underhållande. Det är faktiskt så att jag inte velat berätta vad jag har för mig på dagarna eftersom det är väldigt privat. Det är nämligen andra människor inblandade i mitt liv som inte borde synas här och för er som undrar så kommer ni antagligen inte få några svar heller på vad som händer just nu - särskilt när det är så aktuellt.

Det angår oss som är involverade i det här och det räcker gott och väl. Vi har stöd från olika håll som vi har förtroende för och alla har inte den egenskapen att hålla käften och en slags förståelse för vad vi går igenom.

Det är allt ni behöver veta.
Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0