Färga håret?

Hellu!

Sämst uppdatering jag vet mene ibland blir det så.. Hmm, jag funderar ärligt talat på att färga håret snart.
Hah, det ser ju så jävla skabbig ut. Jag tkr liksom nt om min utväxt! Mene vissa tkr den e typ snygg? mene njae! Huvudsaken är vad jag tycker. :) Men jag vet inte riktigt vad jag ska färga mitt hår.. Brunt eller blont? Jag vill ha blont tror jag men då måste jag klippa jättekort och sånt. Jag vet att jag passar i både och för jag har varit både brunett och blondin.. (vettefan vad jag nu har för färg) vissa säger att jag har brunt hår och vissa säger att jag har blont? Jag tkr jag helt klart har blont hår med råttfärgad utväxt! ;)



Mene vi får se hur det blir.. vill färga det snart iaf! Sist jag gjorde det var för typ 5 månader sen? inte bra! Mene vi ses sen bloggen. ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0