Fyrhjuling!

Heys alla snyggingar!
Fyrhjulingen jag var och kollade på verkade ganska bra. Den var 3år gammal, hade back, var röd, man fick ha passagerare, otrimmad, hade blinkers o sådant. Så den verkade skitbra! Mene det är lite svårt att starta den bara så det är väl minuset. Mene han sa att han skulle lämna in den så att det skulle fixas och då är den jue typ perfekt! :D Säger tyvärr inte av vem vi tänker köpa den av för då kommer säkert massa ställa sig i kö. ;)
(Har tyvärr ingen bild på fyrhjulingen, buhu)
Mamma och Peter var lite roliga nu nyss dessutom.. De satt och kollade på mopedbilar o epa-traktorer nyss åt Tove o mig. Haha, fatta coolt att åka runt i en bil redan nu? :) Mene ehm.. venne haha vi får la se hure blir me det. ;)
Mene nu så ska jag sätta mig och läsa SOLO så ha det så bra kära läsare! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0