Hej, jag är lycklig!

Great dag i skolan idag! Var hos tandläkarn på morgonen, såklart hade man inga hål. ;) Det var lite roligt att Axels faster kom in och sa: "Men du ska ju komma till faster när du ska kolla dina tänder!" jag ba: "haha, jaa. förlåt! :p"

Mene efter det så drog jag till skolan och vi har jättechilla lektioner på onsdagar så det är nice. Mene idag på Elevens val så blev jag lite irriterad på Marcus eftersom han alltid ska säga "Bounce" när jag springer och kollar på ett speciellt ställe (Inte så svårt att gissa vart). -.- Så himla dryg! haha. Mene innan jag drog hem ifrån skolan så fick jag vara lite modell för Axel eftersom han ville ha en bild på mig men jag fick inte ta någon bild på honom, tyvärr! :(<3 *snyft* hah nerå. ;)

Juste idag så blev Linus erbjuden värsta grymma grejset av Mats. Han ska få göra en film från vår fjälltur och sedan ska han få pengar för det! Fett nice jue. Klart han tackade ja liksom!

Idag vid 12:00 ungefär så drog min Sarah till Norge för att sedan åka vidare till Gran Canaria. Hon sitter just nu på planet dit den busen. Jag kommer sakna dig Sarah och jag hoppas du verkligen kommer ha det sjukt bra där borta. Bli lite brun åt mig också är du snäll! ;)<3

Btw.. så kommer jag inte få klippa mig på fredag fick jag reda på imorse! :( Jag har moppekurs den tiden jag ska klippa mig. Sämst! Mene ska typ få klippa mig nästa vecka ist så det e nice men ändå. Jag som hade sett fram emot det!

Idag så åkte min mamma till Malta förresten. Lite sådär random.. Hon bestämde det för ungefär en vecka sen? Jag ville också följa med jue! :( Mene jag fick inte eftersom det bara var hon och Helena Happe som skulle dit. De åker typ iväg varje år sådär tillsammans bara de två. Aja, mamma förtjänar lite enskild avkoppling utan oss. Hon gör ju ändå så mycket för oss! :) Jag älskar dig, mamma!

förresten så diggar jag att gjort fet text på den första meningen i alla stycken. (a)

mooooooooooooi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0