Hemma idag

Hejhej bloggen!
 
Idag har jag stannat hemma från skolan eftersom jag känner mig lite sjuk.. Jag kommer ju att passa på att plugga idag och bara ta det lugnt - mysa, ta ett bad och se på tv:e typ bland annat..

Jag hatar förresten franska och matte, de två ämnena som jag ska sitta och plugga på idag.. Yeeey! Well, well.. vad gör man inte? Synd att inte Life of Ryan inte går hela tiden varje dag på MTV mer.. Det var tydlligen bara under långhelgen.. Trist. Jag brukar ju inte titta på tv:e så ofta men nu när jag fått en egen tv:e i mitt rum så tittar man ju såklart! :D

Jaja, ska käka frukost och sen somna om tror jag, låter det bra? Yes!

Mamma är ju i Malta nu och Peter åkte till Stockholm imorse när Nikki och Lina gick till skolan.. :) Det är bara Nancy och jag hemma och jag älskar det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0