I'm back on track!

Hejhej bloggen!

Det var ett tag sedan jag bloggade men jag har faktiskt inte velat berätta om vad jag hittar på under mina dagar för tillfället.. Man kan väl säga att det inte angår er! ;) Även fast jag har funnits med på ett hörn när Lina bloggat så har jag haft andra saker för mig, hehe..

Anyway.. igår badade vi på Holiday med 8:1 och gjorde några övningar och sedan drog jag hem för att fixa mig och äta middag med Gullan och Bengt - Nikkis farfar och hans hustru. ^^, Efter det så gick jag till lokalen, det var lite drygt där i början men sedan kom det lite folk och efter det åkte jag hem till Wissing med några andra..

Det blev lite festligheter där med snurra flaskan, strul, bus, spya, snubblingar, tårar, skratt, naket et cetra, et cetra.. Det var både folk från 8:an och 9:an. :) Jag hade ju varit där från kl 20:00 och åkte hem vid 00:00-tiden.. Det var både roligt, tråkigt och jobbigt men det funkade finfint.. och några allvarliga samtal från olika håll, hmhmm..

Well, well.. nu ska jag klä på mig och kanske väcka Lina, äta någonting och sedan hittar jag väl på något.. Pusss på er! <3
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0