Life of Ryan & pluggning

Hejhej bloggen!

Just nu sitter jag och tittar på Life of Ryan på mitt rum, jag har ju precis fått en ny tv:e eftersom jag inte har haft det innan så det är grymt nice. Jag har ju också fått en ny dator - en MacBook Pro så nu är jag inne på både den nya och den gamla. Mitt rum är jättefint nu också eftersom det är nystädat och jag börjar bli riktigt nöjd med hur det ser ut härinne! :D Jag har också precis badat och bara tagit det lugnt!

Jag har tittat på Life of Ryan under hela långhelgen under dagarna, tycker han verkar leva ett sjukt roligt liv och han lever på det han älskar mest - att skejta. Jag har tittat när han blev tillsammans med Kayla men sedan gjorde han nästan direkt slut med henne eftersom han inte riktigt kände att han hade tid för henne. Han ansåg att hon förtjänade någon som gav den tiden hon behövde och han kunde inte ge det till henne. Han fick vara fodervärd till en hund för att se om han kunde skaffa en egen, men det gick inte så bra eftersom han inte hade tiden där heller.. Just nu har han precis köpt ett eget hus och reser runt, han tänker mest på sin karriär, familjen och vännerna.. :)




Jag ska också plugga klart allting till nästa vecka.. Jag känner att jag är så dålig på sådant, jag säger att jag ska plugga men sedan gör jag något helt annat och sedan blir det stressigt och så har jag skitmycket att plugga om tillslut. Måste börja ta tag i allting nu, det är ju ändå sommarlov snart.. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0