Lite allmänt om vad som händer!

Hellu bloggen!

Idag så vare en jättechill skola-dag trots oförberett idrottsprov och SO-test på Europas länder. Klarade båda bra! :) Efter lunchen så stack jag till Holiday för att bada med 8:1. Det gick väl bra att simma, inga större svårigheter iaf. Typ uppvuxen i vatten! ;) haha nerå men badat mkt i mitt liv.

Innan jag drog hem så chillade jag med Sarah och Ronja på holiday i ngn timme och sedan så åkte jag hem. Sa hejdå till min fina Ronja som ska till Göteborg idag och sedan till London. Saknar dig redan vännen! <3 Men ha så kul därborta iaf!

När jag kom hem så åt jag middag med Peters föräldrar och vi hade det väl trevligt. Sedan så la jag mig helt random i Toves säng och somnade.. Fyfan vad skönt det var och gud vad det behövdes. Det känns verkligen som jag lagt mig alldeles för sent de här nätterna, iksom i måndags la jag mig 02:30 och igår 01:00. Hha, stöööört! ;) Men måste man plugga och är sämst på att hålla såna tider så blire så.

Men imorgon och på fredag så är man ledig så det är verkligen suveränt, me like it a lot! ;)

Just nu sitter jag i mitt lockiga hår, typ alla tkr jag e skitgullig i det men.. jag venne, är jag det? haha. Till sommarn så ska jag kanske ha lockigt hår 24/7! Gillar ni det så? Men iaf så ska jag klippa mig nu snart för mamma har bokat tid nästan fredag typ så det är nice. Klippning och slingor! ;) Jag sa till Marcus att jag skulle färga det svart och han blev like: ":O" haha. Lite kul iaf.

Lite av mina lockar! :O


Men nu ska jag hitta på annat.. Ha det bäst sålänge kära läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0