måndag yesyes!

Tjena alla snyggingar! ;)

Varit i skolan idag, det var väl chill. Fick VG på en redovisning som typ jag och Linus bara improviserade på, ganska nice! :) Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17:30 för då ska vi in på moppekursen som börjar klockan 18:00 i Järpen, pretty cool huh? Så ser mina planer ut iaf.

Till helgen så sticker jag, Tove, Malou och Nikki till Stockholm för att se Lady Gaga, kommer nog bli awesome att se henne live! :) Sen så kommer det nog bli en del shopping hoppas jag också, sweeeeeeeeeet.

Mene det var väl allt för den här gången! kyssss.

jag igår när ja drog ut me vovven ;)


Linus o ja busade lite idag. ;) det står "upptaget" på ehm.. ja skylten! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0