Moppekurs nyss övernattning strax!

Hallooo no lifers!

Kom nyss hem från moppekursen. Hahaha, åh gud. Teorin går typ bra men körningen? lol. Jag höll på att bli påkörd två gånger och så välte jag nästan moppen en gång när jag skulle vända. (a) Åhh, va ja e grym! haha. Mene det är ju så svårt när man e så kort liksom o dessutom var den tung! :( Mene ja o Rolf kom överens om att jag ska manöverköra med en fyrhjuling ist, mkt stabilare för mig och Tove. Mene aja, jag lever iaf inte sant? ;)

Just nu tror jag att jag ska ta o ringa Axel o fråga om övernattningen. Vi vet inte om vi ska vara på lokalen först lr hitta på ngt roligt tsm allihopa innan övernattningen. :) Det dåliga är bara att det e typ sämst väder? Mene aja vi överlever. :)

Typ fett spänd inför ikväll, vi kommer ha så jävla kul tsm! I can't wait anymore. Ska ringa Axel nuuuuu så ciao alla. SYND för er som inte kommer vara med, ni är helt enkelt för dåliga för att kasta sten! (aaaaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0