Novell

Hellu!

Just nu så sitter jag och gör klart det där ergonomi-pappret. Jag har börjat försöka göra klart min Råolja uppsats och så har jag gjort min novell.

Min novell handlar iaf om en tjej som heter Cecilia som ska iväg på en resa till partystaden Ayia Napa i Cypern med sina kompisar. Men resan blir inte av pågrund av att det är för mycket aska i luften från Island. Cecilia blir jättebesviken eftersom de planerat resan enda sedan jullovet och i början av sommarlovet skulle den bli av. Hon surar hela den dagen men dagen efter övertalar hennes föräldrar henne att följa med ut till deras sommarställe. Där träffar hon en kille nere vid hamnen som heter Sebastian som har de finaste ögon hon någonsin sett. De bestämmer att de ska vara med varandra nästa dag och då tar Sebastian med henne till en klippa där det är en otroligt fin utsikt över havet. De stannar där på en bänk och pratar och då kysser han henne. Cecilia tror att det var ödet som bestämde att hon och Sebastian skulle träffas istället för att hon skulle iväg till Cypern. Sommarlovet fick en mycket bättre start än vad hon vågat hoppas på och den har bara börjat.

Lät den bra tkr ni? :)

Hoppas det men nu måste jag sova, ha det bäst allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0