onödig information

Heysan alla!

Har precis varit med Tim, Malou, Nikki och Tove här hemma. (Klassfest!) Vi hade det väl kul, snackade lite skit, lyssna på musik, laga mat och ja sånt. ;) Mene Tim drog till Lokalen för en stund sen och Malou&Nikki ska väl dit med snart. Jag ska plugga! :( Roligt va? -.- Mene det e bara den här veckan o nästa vecka kvar så det e liksom lika bra att ba få allt gjort. Mene det som är nice förövrigt är att Tove, jag och Nikki bor själva här hemma. SCORE!

Just nu sitter jag och käkar Billys. Hah, typ allra första gången jag köper hem sånt hära. Jag har aldrig gjort det förut faktiskt! Mene det e nice. (a) Jag borsta typ tänderna nyss också, smart Lina att käka direkt efter. -.-' Mene haha jag borstade tänderna för att jag ville testa min nya tandkräm som jag fick av tandläkaren. (a) Den var väl helt ok. Jag hatar verkligen att borsta tänderna. Tandkräm smakar alldeles för starkt! Andra saker jag inte tycker om att stoppa i munnen är Coca-cola, Pepsi, Sprite m.m eftersom jag inte tkr om Colsyra. Det är också starkt! (a) Jag börjar gråta och det smakar förjävligt. :( Det finns bara vissa jag kan dricka men Cola-cola går verkligen inte ner. *Spyr*  (a) Det finns många godissorter jag inte heller tycker om och mjukglass. Euw! Jag är så speciell. (a) Mene fatta vad bra för mig att jag inte gillar dem här onyttiga sakerna egentligen. ;) Jag tjänar jue på det.

Mene nu ska jag ta och börja skriva min novell så vi ses senare allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0