Överlycklig fan!

Heysan alla!

Idag har det verkligen varit en riktig toppen dag i skolan! På svenskan fick jag reda på att jag fick MVG på min novell som jag blev supernöjd med, på tekniken så fick jag också MVG på min uppsats. Blev sjuukt glad då! Maths trodde inte alls det om mig och sa att han var väldigt imponerad. :) Sedan på franska så fick jag MVG på franska-provet! :D Det var ett stort prov på typ allt vi lärt oss under vårterminen. Så fatta hur jäkla nöjd jag är idag asså! 3 MVG:n på en dag, inte dåligt! ;) Stolt som fan! Tänk all den tiden jag la ner på att plugga på allt det där.. Så sjukt skönt att allt plugg lönade sig. Nu äre bara matteprov och råolje-uppsatsen kvar, sen är jag för fan klar med allt i 8:an! Så jävla bra.

Nu ska jag ta en väl förtjänt paus från allting och bara koppla av en stund. ;) Ååh, vad glad jag är och sedan så vare en viss älskling som gjorde en otroligt lycklig igår också med sina fina ord och planer om framtiden. JAG ÄLSKAR DIG! <3333

Men haha, nu ska jag springa iväg och vara lycklig ngn annanstans så fuck u! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0