sweet weekend

Hellu allhopa!

Just nu så sitter jag och Marcus och äter middag hemma hos honom. :) Vi ska typ på Lokalen sen. Innan så spelade vi brännboll på grusplanen här i Duved. Det var jag, Axel, Marcus, Linus, Ronja, Adam, Emil, Robin, Johannes och Filip som spelade. :) Det var ganska kul iaf!

Innan vi spelade brännboll så var jag och Axel hemma hos mig och busade, han sov ju över hos mig. ;) Vi hade det väl mysigt, roligt, pratade hemlisar :o, spelade spel, tog kort, kollade på fula videoklipp m.m.. :D

Igår så skulle vi ju egentligen ha moppekurs men vår moppekurslärare kom aldrig så vi satt typ i solen och stekte. ;) Vi hade det riktigt nice där borta i Järpen i en timme iaf. (a) Det var fan mysigt asså. Vi satt typ ute på gräset och kände hur solen stekte och åt godsaker, snackade, åkte longboard m.m.. Härligt vare! ;) Vi borde hänga i Järpen oftare, haha. (lr inte)

Mene nu så kom Linus och hans pappa för att hämta mig och Marcus.
Så vi ses sen bloggen! ;)

Ronja, Nikki, Martin, Linus, Tove och Pontus steker i solen! ;)

Linus, jag och Ronja! steeeek.

En bild på Linus och Hampus när vi satt och snackade utanför skolan igår. ;)

Jag och älsklings Axel! ;)<3

Brännboll! :D


Kommentarer
Postat av: ronja

asså du fick inte lägga ut den bilden! Jag ser ju ut som ett jävla mongo! Du ska alltid hitta enormt host*snygga*host bilder på mig och lägga ut på din blogg så att alla kan se hur otroligt snygg jag är..

2010-05-23 @ 12:44:50
Postat av: Lina

Mene jag hade råkat raderat den där jag fick ta.. så va skulle ja göra? :c Jag ville ha med nån av dem och du är absolut INTE ful! Sluta nu. Fattar nt va du ser som är fult. Du ÄR fin! <3

2010-05-23 @ 17:42:54
Postat av: Axel ;)

Därför, tänker jag inte ta nå mer bilder med dig! :o

2010-05-23 @ 22:06:02
Postat av: Lina

Axel skärp dig nu. Du ÄR snygg! Förstår inte varför ni inte kan inse det. Tycker ni att jag ska sluta lägga ut bilder på mig själv med? Hur kul blir bloggen då? Ni vill ju ha bilder så sluta bli sura när jag lägger ut bilder på er, ni får ju bilder på mig (som faktiskt är ful) hela tiden.

2010-05-23 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0