hej här e jag!

Hey alla bloggläsare och förlåt så hemskt mycket för sämst uppdatering!

Igår hann jag inte uppdatera någonting eftersom jag var på moppekurs och sedan pluggade jag teknik till 02:30, lovely.. Mene aja nu e jag här! :) Idag vare skola som vanligt och dagen har varit väldigt chill och nice. Min Sarah är frisk nuu så nu är jag glaad! ;) Den här veckan kommer typ bli asnice eftersom vi bara har imorgon kvar sen är vi lediga! :D

Just nu så pratar jag med Marcus på Skype och vi tittar typ på fula youtube-klipp som vanligt. ;) Jag känner även den goda doften av Nikkis kladdkaka därnere så om man kanske frågar snällt så kanske man kan få ta ngn bit? :) Jag tror jag ska dra ut med min hund sedan och därefter fortsätta att fula mig med MarCuz. Låter som en bra plan. (y)

Btw.. Idag på Tekniken så fick vi dissekera en hel jävla BÄVER! Vi ba: "jaha, okej vi ska dissekera istället för att ha teknik, men vad ska vi dissekera då?" Maths: "Vi ska dissekera en.... bäver!" vi: "W00000t?!"

Det var typ coolt ändå men ganska äckligt.. haha Maths ba: "Ja, ni tjejer skulle ni vilja känna härnere på dens pungkulor och känna hur det känns?" vi ba: "eeh, haha?" han ba: ja men killarna vet jue redan hur det känns".. Haha det var lite kul och lite oväntat att komma från Maths dessutom. :p


Mene nu ska ska jag nog dra ner o greja lite, vi ses sen alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0