MacBook Pro!

Heysan alla läsare!

Just nu sitter jag på min nya MacBook Pro dator!!1 Så jävla nice den e asså. :D Eller mja, sitter på båda mina bärbara datorer.. Nördigt värre. ;) Men har verkligen behövt en ny dator ett tag nu.. Skärmen är ju av på den andra! :( Så den kmr nog somna in för evigt snart.. R.I.P! Men så länge den fungerar bra så ska jag fortsätta köra på båda. ^^

Igår så blev det ingen bloggning men det var för att jag drog till Marcus klockan 14:30 och var där till typ 23:00. De typ lanade och jag irriterade dem. (a) Det var jag, Marcus, John och Philip iaf. Min älkslings Axel drog hem innan jag hann komma eftersom han behövde sova. ;) Mene jag satt typ och irriterade Marcus när han spelade. Han såg så himla koncentrerad ut och jag har typ aldrig sett honom koncentrerad. Haha, så det var lite roligt! Jag filmade och tog kort på honom men tyvärr har jag lovat att inte lägga ut det. :(

Mene de andra drog hem typ vid 21:30? Så då vare bara jag och Marcus kvar. Vi försökte titta på Avatar men den fungerade inte. :c Så vi kollade på American pie istället. Därefter så åkte jag hem! När jag kom hem skulle jag egentligen på Nikkis födelsedagsfest men jag pallade inte och sen så ville jag leka med den här godbiten jag sitter vid nu. ;)

Just nu försöker jag få kontakt med Axel och fråga om vi kan göra ngt tsm! :) Får väl vänta och se om han svarar. Mene ni får ha det så bäst så länge alla läsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0