Gårdagen

Heys alla läsare!

Igår blev det ju bara ett inlägg men det var för att jag åkte hem till Axel och var med honom. ;) Vi hade det väl mysigt, småbråkade lite och så laddade jag ner "youtube downloader" åt honom. ^^ Så nu kan han ladda ner saker från youtube. Jag åkte väl hem från honom vid 18:00 och då hämtade vi upp Tobbe och Marcus direkt och drog till Lokalen. Men Tove och jag drog nästan direkt från Lokalen sen för att fira Peters pappas 70års dag och Nikkis 15års dag med fin familjemiddag på Dahlbom's. :) Det var mysigt och shiet vad mätt man bleev! ;)

Därefter drog vi tillbaka till Lokalen och chillade där ett tag innan vi drog ner till Holiday och var nere där vid rampen. Jag och Sarah sprang ner till sjön och det var helt magiskt därnere med solen och dimman. Så fint! Sen så gick vi tillbaka och då upptäckte jag att Marcus hade jättefina naglar och då blev han generad. (a) Men då började han och Sarah kalla mig typ "fulnagel"? hahaha fast de nt hade sett hur mina naglar såg ut. Men då gick ja därifrån iaf o låtsades vara sur och då såg jag att Axel förföljde mig och då sprang jag därifrån och Axel sprang efter mig ner till sjön. Vi stod väl kollade på vattnet lite, myste och han tyckte jag var jobbig som bara sprang iväg. Men sen så drog vi tillbaka till Lokalen och lekte inne i gympasalen. :)

När vi hade lekt klart därinne så drog jag, Axel, Tobbe och Sarah till Holiday igen. Killarna skatade väl lite och jag och Sarah snackade typ. :P Sedan så skulle typ alla hem.. Vi skulle typ lana hos Marcus egentligen men vi kom på det försent så Axel och Olle fick inte och Sarah ville inte. Men jag, Tove och Tobbe fick men vi gjorde det inte eftersom jag inte ville när Axel inte fick, Tove pallade nt ta taxi och Tobbe ville väl inte heller när vi inte skulle dit.. Så det blev inget. Men en annan gång kanske! ;) Mene nu ska ja skriva ett inlägg om den här dagen ist, så pass på! :O :D

Så fiint, men det var finare IRL! ;) I love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0