Sunshine can not make me happy now

Öhm.. Jag var typ sjukt less på den förra headern så jag fixade ihop en ny lite snabbt sådär, den får vara tillfällig header så länge liksom!

Idag så har jag väl suttit inne hela dagen.. Sjukt trist väder. :/ Det bara regnar och regnar. Det jag har gjort hittills idag är väl typ pluggat franska eftersom jag inte haft något bättre för mig. Jag fick reda på att Axel, Marcus och Tobbe lanade hemma hos Axel utan mig så då blev jag ganska sur men aja.. Jag kanske blev lite för sur och missförstod allting som vanligt. Men, men nog snackat om det där! 

Just nu tror jag att jag ska bada och bara ta det lugnt. Typ trött, ledsen, irriterad och sur. Ett bad kanske hjälper, vem vet? Känner mig hyfsat nere och oälskad just nu.. Mene aja sånt är livet. "Don't worry, be happy!" som är ett av mina motton. ;) Eller "Carpe diem quam minimum credula postero" som betyder: "Fånga dagen, lita ej på morgondagen" och så har vi "Every day is an opportunity to make a new happy ending"! :)

Mene aja.. tror jag ska ta det där efterlängtade badet nu. Behööööööööövs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0