Varit ute med hunden precis!

Hellu alla små läsare därute!

Precis kommit hem från att ha varit ute med hunden min. Vi cyklade runt lite på byn och tränade lydnad på "legdan" nedan för Åre skola. Ni vet därnere brevid kyrkan? Jag och Nancy fick snabbt sällskap av Elin, Johan Jonells dotter. Vi lekte väl med Nancy i en halvtimme tillsammans, kastade pinne och sånt! :) Men sen var ju tvungen att dra hem eftersom jag måste plugga franska nu när som helst!

Skolan idag var väl helt okej! Känner bara att jag kommer få ligga i den här veckan. Men får väl tänka "En vecka kvar, kom igen nu!" Ska vara klar med iaf 8 saker i olika ämnen den här veckan. Ska plugga varje dag förutom fredag och lördag den här veckan. Gud, ge mig styrka! -.-'

Just nu sitter jag och pratar med Marcus John Oliver Killbästis Bebiiz Misse Soulie Estensson, visst har han ett fint namn? ;) Själv så heter jag Lina Mathilda Tjejbästis Sötiiz Kisse Soulie Hansson. Våra fullständiga namn alltså! Tycker dem är riktigt fina asså. (a)

Mene hörni, nu måste jag verkligen börja plugga. Får fan panik! Så ha det bäääst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0