tuesday

Hey snygging där!

Killen (Greyson Chance) i inlägget under är magiskt bra, eller hur? ;) Han har verkligen talang. Lyssna och njut bara!

Hmm.. Min dag har väl varit helt okej idag igen. Jag satt nyss därnere och åt med min finfina familj och just nu så försöker jag hitta lite ny musik. Jag är typ sämst på det! (a) Men, men bara söka på och kolla om man hittar något man gillar helt enkelt. ;) Annars så sitter jag och tar väldigt vackra bilder på mig själv med min nya dator. Hah, bra tidsfördriv va? (a) Mene det e nice asså.

Idag så var jag och Marcus på "Secret Mission" hemma hos honom under lunchrasten. Nä mene ärligt.. Jag var tvungen att gömma mig för en viss person och då frågade jag Soulie om jag fick dra hem till honom och gömma mig  där i en timme och det fick jag som tur var. (y)

Marcus har typ världens gulligaste hund som heter Bella men hon tycker tyvärr inte om nya personer så hon blir typ galen om man rör henne. Men pro som man är blev man kompis med henne på en dag bara! ;) Hon och jag är typ bästa kompisar nu. (a) På tal om hundar så kom min hund Nancy in i mitt rum nu, höhöh "när man talar om trollen" haha nerå drev.. ;)

Nej men vet inte vad jag ska tråka ut er med längre så ha det bäst så länge alla!

En ball bild jag tog på mig själv nyss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0