Klippning och slingor snart samt planer till helgen!

Heysan igen!

Hmm.. På fredag ska jag äntligen klippa mig!
Jag ska nog slinga det blondare och klippa bort det slitna, vilket är en hel del. (a) Plattångens onda krafter, you know. Mitt hår kommer nog bli vääldigt kort mene aja.. det växer väl ut som småningom! Jag funderar fortfarande på om jag ska låta håret få vara lockigt hela tiden i sommar. Ska nog variera det. Ibland lockigt, ibland platt. That sounds good right? ;)

Till helgen så ska jag försöka få till en myskväll med Axel. :D Typ hyra ngn film, fixa snacks, mysa och prata m.m.. Kanske sova över till och med? Mys! :) Vadå, typ världens bästa känsla att få somna tillsammans med den man älskar ju. :) Jag hoppas det blir av iaf men vi får se!

Mene nu måste jag börja plugga tror jag! så vi ses alla fina läsare. ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Söta unge! :) <3

2010-05-18 @ 19:23:05
URL: http://sannark.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är! :)<3

2010-05-18 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0