Axel är min pojkvän och Marcus är min killbästis, fatta!

Hmm, eftersom vissa av er har jävligt svårt för att fatta så ska jag förklara det här för er. Som de flesta vet så är Axel min pojkvän och jag älskar honom jättemycket och verkligen ingen kan ersätta honom! Marcus är min killbästis och jag tycker jättemycket om honom som en kompis.

Men grejen är den att jag är kär i Axel och inte i Marcus som vissa av er har väldigt svårt för att förstå. För om jag nu skulle vara kär i Marcus så skulle jag gjort slut med Axel för längesen eller hur? (Logiskt tänkande) Okey, jag erkänner att jag och Marcus kanske är lite för "kärleksfulla" mot varandra ibland men vi är faktiskt mer som syskon. Vi är liksom ganska lika i personligheten och har samma humor. Men den personen som mitt hjärta slår för är Axel och han betyder obeskrivligt mycket för mig. Jag vill bara att ni ska ha klart för er att Axel är MIN pojkvän och Marcus är MIN killbästis. Två helt olika saker! Om Marcus skulle vara en tjej skulle ingen bry sig, eller hur? Precis.

Så snälla ni, försök att förstå. Jag älskar Axel och han är verkligen den underbaraste personen jag någonsin träffat. Marcus finns där för mig som en av mina bästa vänner, vi har kul tillsammans och han är typ min soulmate (därav namnet "Soulie"). Men med Axel vill jag spendera mitt liv med och jag älskar honom av hela mitt hjärta. I love you, baby.

Jag hoppas ni har det här klart för er nu. Inte meningen att blir upprörd! :) Ville bara få ut det där så att alla har chansen att förstå.  

Lina glad ändå, två tummar upp för det. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0